DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Aremi Grey Střípek Snů a jeho přátelé

Novinky

1.4.2022 - nejsmutnějí novinka a ukončení blogu

Arisek nás opustil, sbohem milovaný pejsku, byl jsi tím nejvěrnějším ochráncem a přítelem více než 14 let.....

Jaro 2020 - téměř 10 let od posledního příspěvku, za tu dobu se stalo tolik nového, Aremimu (Ariskovi) proběhl za tu dobu téměř celý život. V lednu oslavil 12. narozeniny a důchod si se užívá se mnou, manželem a naším synem v přírodě v Bílých Karpatech (kde kdysi dávno pobíhali jeho předci karpatští vlci). Zažily jsme spolu spoustu radostí, ale i starostí. Stále je psí smečka kompletní - Arisek s Kiminkou a před několika lety se k nám přidal střapatý pes Blonďák ze Bzeneckého útulku.

Zima 2010 Kolo jsme vyměnily za sáně a snowboard:) A dokonce i Kimul tahá,ale jen prázdné sáně, zato do toho dává
        maximum. Něco nafotíme, je to radost pohleďet

Podzim 2010 Z mých psů se stali rodinní mazlíci a to tak,že se přestěhovali k mé rodině do Bojanovic, takže mají
         mnohem více lidské pozornosti, než kvůli okolnostem měli doteď, je vidět, že jsou šťastní tak jsem i já šťastná.
Další pokrok sme udělali v zápřahu před kolem -lepší už to být ani snad nemůže, Ára téměř bezchybně ovládá povely pro
         zrychlení, zpomalení a odbočování(trénováno nejprve bez kola), sama nechápu jak se nám to povedlo:) a dokonce
         tak, že maká pouze na základě hlasové motivace a můžu říct že je to úžasný pocit:) jen doufám že Áru nebude
         bolet nožička a budem moct v tomto sportu rekreačně pokračovat

Arouš byl dne16.10.2010 ve Frýdlantu nad Ostravicí zbonitován a stal se z něj chovný pes, můžu říct že beze mě by to zvládl i líp, ale jednou je to můj pes a budu se snažit o to aby to byl takový pes jak má být!

A71 F2 Og P3 Xv 56,3 Xf107
DKK A(0/0), DLK 0-0, chovný III

Léto 2010 Stalo se několik změn, hlavně co se týče lidské smečky, ale jinak sme si léto v rámci možností užívali- koupání
         v rybníce a řekách, výletování po Chřibech a Vysočině s psími i lidskými kamarády, léto uteklo jako voda a
         těšíme se na dal

8.5.2010 Pochod kolem Ratíškovic - ze dvou tras jsme šli nakonec pouze kratší 10ti kilometrovou, jelikož s námi
         šel i bráška a tato cesta se mi zdála i pro psi záživnější -Roztrhánky, Růdník- spoustu koníků, dětí apod.
         Poprvé jsem si zkusila jít bez Arouše, kterého jsem zapřáhla Lubíkovi a hezky ho celou cestu tahal-prý
         nebýt jeho, tak to snad ani neujde:) a to už Lubíno šel i delší trasy, ale budiž:) a já tahala Kimu v batůžku,
         ale některé části cesty statečně odťapkala po svých:)

1.5.2010 Prvomájový výšlap na Javořinu pod vedením slovenských příznivců šedivých šelmiček. Zprvu to vypadalo na
     pořádný déšť, ale nakonec bylo naprosto krásně, sluníčko nás provázelo celou cestu a výhled na krajinu z vršku
     Javořiny byl kouzelný.

25.4.2010 Tak zase trošku fotíme, pár obrázku vzniklo z dnešního "tréninku na pochod"

18.4.2010 Tentokrát jsme vyrazili s pejsky do Moravského krasu, počasí nám přálo a všichni si výlet užili.

21.3.2010 Další vydařená procházka, tentokrát v okolí Hodonína a Mutěnic, kterou výborně naplánovala Lucy a její
      kluci:)

14.3.2010 nové video, špatná kvalita- bylo to večer, ale nešlo to nezachytit:)

8.3.2010 v uplynulé době jsme podnikly spoustu procházek, výletů, začali sme o5 cvičit, chystáme se na stopy a
    nově začínáme trénovat vytrvalost, pač sem si usmyslela,že Arča bude tažný koník před kolem. Vyzkoušeli jsme asi to
    půjde a taky že šlo. Nejprve bez předjezdce v poklusu a pak z předjezdcem naplno a to byla síla alá sebevražda.
    Zatím běháme bez kola a jestli přežiju dám vědět jak pokračujem:)

27.1.2010 Aremi má 2 roky!!! Tak, Arčáno ať si pořád tak úžasné psisko:D
     Bohužel nevíme kdy se nám narodila Kiminka tak slaví spolu, aby si chlupáčci nezáviděli:)

23.1.2010 Začalo nám línání to je paráda:) chlupy všude:)

1.1.2010 Mnoho úspěchů v novém roce přeje Klára, Aremi, Kiminka

20.12.2009 krásná zimní procházka s pejskama a jejich páníčkama v okolí Rohatce, krásné fotky opět na stránkách
       Vojty a jeho smečky http://alucard.kx.cz/gallery/thumbnails.php?album=13

29.11.2009 Pomalu ale jistě Ajinkovi vysvětluju, že není medvěd ale pejsek, tudíž nemá co bručet:) Bertička
      s páníkem bydlí teď nedaleko nás, takže chodíme často venčit spolu :)
Berti honí Kimču, Arouš Bertu a
     opačně a moc se jim to všem líbí, až oživím fotoaparát tak to zdokumentujem.

10.11.2009 Výlet s vlčáky na Pálavu, dodělala nám nabíječka na baterie a tak nefotíme (možná si k vánocům dám

novou:) Fotky jsou na stránkách bráchy Alucarda http://alucard.kx.cz/gallery/thumbnails.php?album=6

28.10.2009 Procházka s Bertičkou kolem řeky Dyje a po Břeclavi. Nějaké fotky na rajčeti.

27.9.2009 Ráno, ještě za tmy jsme nasedali do auta jeli pro Bertičku a jejího páníka Tomáše do Břeclovi a pak
      směr Jevišovice, kde se konala klubová výstava ČV. Začalo se rozednívat a vypadalo to na krásný slunný den a
      taky že nakonec byl. Arynek se k mému překvapení předvedl velice hezky a získal známku V2, res.CAC. Před
     námi se umístnil brácha Alucard, takže spokojenost byla veliká.

20.9.2009 Pesani si na sebe hezky zvykají. Dnes na procházce nám kdos říkal, že mám hezkého haskyho a štěně
      vlčáka, se člověk alespoň pobaví:) Zkusila jsem vyfotit pár fotek a jak sem se tak válela v trávě, teď mě
      všechno svědí, asi sem chytla nějakou blechu:)

13.9.2009 Aremi má doma novou kamarádku Kiminku, je to kříženeček těžko říct čeho mořná něco z pinče:? Přivezli
      jsme si ji z Hodonínského útulku pro psy. Je to mazlíček už od první chvíle.

30.8.2009 přidáno pár fotek na rajčeti

18.8.2009 ráno začalo jako výlet- skutečnost však byla jiná- v Brně nás nabrala Jarka s Dayen do auta a jelo se
     na dlouhou cestu do Litoměřic k MVDr. Vomáčkovi na RTG. Dopadlo to velice zdárně a Aryho výsledek RTG je
      DKK A(0/0), DLK 0-0 stejně tak to bylo i u Dayenky taže spokojenost největší :°)

14.8.2009 v uplynulých dnech a týdnech jsme trošku cestovali -navštívily jsme vlčáččí tábor v Jevišovicích a
      kempovali u známých na Vysočině - to vám byla parádička  :), začíname opět cvičit- při dnešní malé
      rekapitulaci cviků jsem zjistila,
že Arynek nic nezapoměl a dokonce se už dovede delší dobu soustředit- udělal
      mi velkou radost:)

25.7.2009 výlet vláčkem na zámek do Valtic- všude plno cyklistů a turistů, nějací cizinci si Aryho fotili jak pije z
      kašny div tam Arouš nepřepadl -kašna měla široký okraj a jak se natahoval vypadal jen jako kožich hozený přez
      okraj-já to bohužel vyfotit nestihla:( Taky jsme si prošli zámecký park, těžko říct asi tam můžou psi chodit
      navolno, spíš ne, ale nikdo nás naštěstí nevyhnal:). Prošli jsme kolem uměle vybudované jeskyně zvané Peklo
      mimo areál,kde se rozkládaly pole a vinohrady- Arča samosebou vyhlížel nějaké tvory k lovu vhodné, ale bobužel
      nic nenašel:) tak to tam alespoň celé proňufal. Cestu zpět jsme nachvilku navštívili malou Berteorku Grey
      Střípek snů v Břeclavi viz. video. Počasí bylo tak akorát takže výletu uděluji ****

11.7.2009 navštívili jsme naši chovatelku Jarku Smištíkovou ve Střelicích a jejich smečku 16ti psů, z toho 11 je
      "vrh B" Grey Střípek snů. Štěňátka jsou moooc miloučká, hodňoučká a mají tu nejlepší péči. Tady je odkaz
     na jejich fotogalerii ať se taky pokocháte těma zlatíčkama :°) http://stripeksnu.rajce.idnes.cz/

5.7.2009 přidáno nové video "Aremi je šikulka"

27.6.2009 výstava PRO PET v Brně -kde probíhala výstava psů,koček,hosp.zvířat,koní,chovatelských potřeb a drobné
       havěti. Zůčastnili jsme se jako diváci, počasí nám přálo a tak jsme si užili parádní den.

9.6.2009 přidány fotky na rajče z Pálavy minulé TADY i nové ze soboty ZDE

24.5.2009 poslední dobou moc nefotím a ani není čas psát co všechno momentálně děláme, díky teplému počasí si
      Arynek užívá vodních radovánek kde se jen dá. Takže alespoň dnešní aktualita - byli jsme si udělat menší
    výšlap na zříceninu hrádku Děvičky (musela jsem Arču dát na vodítko, pač byl velice zvědavý, nahlížel do všech
      oken a musel mít výhled vždy z okraje pod kterým byla strmá skála), proběhnout se kolem mušovských jezer a
      otestovat tamější vodu osvěžující koupelí:)

12.5.2009 přidáno nové video - Arouš zahradníkem

25.4.2009 svod mladých a bonitace v Jevišovicích, Aremi se zúčastnil svodu s výsledkem  A69K1OgP1

11.4.2009 přidáno nové video - Aremi a Argo u Moravy

9.4.2009 procházka ve Ždánickém lese s Argem a jeho páníčkem. Pejsci byli moc hodní a dokonale si vychutnali
      blbnutí ve vodě a společné hrátky. Argo byl nešťastný že mu páník nevzal domů oslíka a Aremi Arga stále
      oťapával až mu na chvíli z ťapek vykouzlil maskáčový oděv:)
(viz. foto)

6.4.2009 autovýlet Hýsly - vylezli jsme si na rozhlednu Johanku a kochali se okolím. Ája, ten se kochal tak leda
      stádečkem oveček pasoucím se pod rozhlednou :°) Dokonce jsme viděli i nejmenší sluneční hodiny na světě,
      které se nacházely u obecního úřadu- mosazné, pozlacené, 9x9mm velké nebo spíš malé, na vrcholu slunečních
      hodin, kt. jsou součástí zmenšeniny sluneční soustavy.

4.4.2009  už od rána to vypadalo na další slunný den na jižní moravě a tak bylo rozhodnuto, že je škoda zůstat
      doma. Původní plán byl jet se podívat na výstavu psů do Ostravy, nicméně nový plán byl zajímavější. První
      zastávka byla v Hodoníně na závodě v agility - jako diváci jsme posoudili, že všichni hafíci byli velice moooooc
      šikovní. Ary se pokamarádil s pejskama a jejich páníkama. Bylo docela teplo a tak Aja udělal i pár temp
    v Moravě.Kolem 13. hodiny krátká zastávka doma a pak hurá do Lužic k tzv.koupališti kde jsme
    povalováním+osvěžením ve vodě(jen Ary)strávili odpoledne. Do 22 hod. jsme ještě byli na návštěvě ale to už Arča
     odpadl a spal a spal a spal.... (Divím se, že jak ho celý den někdo hladil, není placatý :°)

2.4.2009 projížďka vláčkem -využily jsme možnosti jet do Přerova a po nějaké době okusit šum vlakových nádraží.
      Arynek opět nezklamal a stal se párkrát psem hladícím :). Bylo vidět, že je to zkušený cestovatel a choval se
      tak, jako by jezdil každý den. Jen ty schody u některých vlaků by nemusely být tak vysoko, ikdyž jsme tam
      všichni bez problému vyhopsali.

17.3.2009 malý výlet po rodině a po městě. Navštívily jsme babičku a trápily jejich krysaříka Mikeška(nebo Mikeš
      Aryho?).

Už v autobuse se Arča stal psem mazlícím od cestujících dětiček a jejich maminky, pak se muchloval i
    s několika lidma na autobusáku, když jsme jeli domů - to už byl unavený a bylo mu to fuk. A jelikož panička
    chytla nějakého bacila, tak celé odpoledne pak bylo odpočívací:)

13.3.2009 přidáno nové videjko ála pronásledování lesního tvora

5.3. 2009 výprava k Liliovému kříži a dál...  ráno, kolem osmé hodiny jsme se vydali turistickým tempem na
        naplánovanou procházku. Nejprve k poutnímu místu Liliový kříž - na kopci pěkně vyfukovalo, ale to nás vůbec
        neodradilo, pokochali jsme se a vykročili polní cestou směr Milotický zámek, prošli jsme zámecké nádvoří,
        udělali
pár fotek a pak už zbývala jen cesta domů. Taková hezká 14ti killometrová procházka to byla. Počasí
        nám naštěstí vyšlo - asi hodinu po návratu domů začalo pršet. Arynek popapkal a šel přemýšlet kam vyrazíme
        příště :)

3.3.2009 nové zjištění- už jsem zjistila co ten můj cíťa nemá rád k jídlu- dostal čerstvě ulovené rybky
       (už usmrcené) a vypadalo to, že se jich přímo štítí. Přála bych vám vidět ten jeho ksichtík, když jednu menší
       omylem nabral do tlamky:) Hm... ale syrové filé mu vůbec nevadí... no prostě jak  jsem řekla, je to cíťa...

28.2.2009 bylo hezké počasí a tak jsme jeli vyprovodit Lubíka(mého brášku), který tu byl na prázdninách, do
     Hodonína. Arynek nebyl bůhvíjak z cesty autobusem unešný, udělali jsme kolečko kolem nákupních center
       dokonce se nám povedlo krásné 10ti minutové odložení u vchodu Hypernovy, doufám že to nebyla náhoda a v
       tréninku odložení budeme úspěšně pokračovat...

22.2.2009 v uplynulém týdnu jsme uspořádali dogo-vlčí hrátky viz. video a fotogalerie , poznali jsme nového
     čévéčkového kamaráda tříměsíčního Sida a v sobotu jsme byli byli "skoro na horách" na Radějově - zopákli
     jsme si cestování vlakem a autobusem  a až mě místy překvapovalo jak byl Arynek pěkně poslušný a
   ukázněný :-)

18.2.2009 přidána sekce Video
astavily jsme se doma v Bojanovicích a pak tradá do Hodonína.

12.2.2009 přidána sekce Cvičíme, kde je něco málo cviků které umíme a pilujeme

8.2.2009 Účast na mezinárodní výstavě psů v Brně aneb DUO CACIB Brno 2009 - naše první výstava v hale
       ze které jsme si odnesli oba spoustu nových zkušeností a víme na čem máme ještě popracovat. Aremi
       viděl svého bráchu Alucarda, nevlastní sourozence Bonnie a Barryho z Kopáčkova dvora a několik dalších
       "vlků" ,ale nebyl z toho všeho chvilkama bůhví jak nadšený:( Fotečky jsou zde
, video tady

27.1.2009 Dnes má Aremi 1 rok.- uteklo to jako voda a z malého huňatého klubíčka se
       vyklubal velký hafan, který mě občas pozlobí,ale jinak je to zlatíčko a milaček všech- stačí když se
       na něj někdo třeba jen usměje a už je jeho :)

Přidána sekce Vtipné fotky

23.1.2009 - Spuštěny stránky, budeme zde psát co je u nás nového a přidávat fotky ze života. Doufám, že se všem

návštěvníkům budou  naše stránky líbit. Popřípadně můžete nechat nějaké návrhy či vzkazy v návštěvní